۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵
کد خبر: ۶۴۴۲۴۶
مدیر حوزه علمیه بوشهر:

حوزه، خدمت رسانی را وظیفه خود می داند| شکست کرونا نیازمند یکدلی مردم است

حوزه، خدمت رسانی را وظیفه خود می داند| شکست کرونا نیازمند یکدلی مردم است
حجت الاسلام خدری یکی از وظایف روحانیت در کنار تبلیغ دین و تقویت عقاید و باورهای مردم را خدمت رسانی در عرصه های مختلف دانست و گفت: شکست کرونا نیازمند یکدلی مردم است.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: یکی از وظایف روحانیت در کنار تبلیغ دین و تقویت عقاید و باورهای مردم، خدمت رسانی در عرصه های مختلف است.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با اشاره به اهمیت حضور فعال طلاب در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، افزود: در حال حاضر طلاب با کمک رسانی به مسؤولان جهت ضد عفونی معابر و خیابان های شهر و همچنین کمک به شبکه بهداشت و کادر درمانی و پرستاری در حال خدمت به مردم هستند.

حجت الاسلام خدری بهترین راه برای شکست کرونا را قرنطینه خانگی و باقی ماندن در خانه دانست و ابراز کرد: برای قطع زنجیره ویروس کرونا برای خروج از خانه باید به حداقل اکتفا کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های جهادی طلاب در استان بوشهر موثر و افتخارآمیز بوده است، عنوان کرد: همه گروه‌های جهادی مدارس علمیه استان فعالیت خود را بر روی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متمرکز کرده‌اند.

حجت الاسلام خدری شکست قطعی کرونا را علاوه بر اقدامات مسؤولان و گروه های جهادی نیازمند همت و یکدلی مردم دانست و ادامه داد: به عنوان خادم مردم توصیه می‌کنم سفارش جامعه پزشکی و مسؤولان را جدی بگیرند و از خانه بیرون نیایند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر خاطرنشان کرد: با اتحاد، همدلی، جهاد، ایثارگری و به لطف خداوند متعال و توسل به اهل بیت (ع) ویروس کرونا را پشت سر خواهیم گذاشت./1350/ت302/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات